torsdag 18 mars 2010

Tjooheej :D


Ein Bild der schönsten Männer der Welt.

haha,, jajja.. för mej blev det ingen träning ídag heller :D Ganska skönt!
Men tanken av skola imorn får en att somna!
Vill bara vara hemma och kolla på Tokio Hotel!!
Ja,, jag är beroende. om nån har missa det :D
jag tänkte att jag skulle ta lite bilder nu kanske?! Dom behöver faktiskt INTE vara på mej! :D

Kanske ska ha en frågastund på bloggen?
HAHHA, ingen läser den endå! Men jajaj.. det kanske hjälper ;)
Ska ta lite bilder, sen borde jag plugga lite på Asien, vi ska ha prov om nån vecka... Vi får ju se hur det går! ;) HAHAHA!
Försökte lägga in en video från konseren innan men det funka ju inte! :/ det tog 8 år och sen palla jag inte vänta mer! Ahh,, jag vill göra om mitt rum NUU! Jag har bestämt precis hur det ska vara! Massa massa Tokio Hotel på väggarna! :D Det finns tydligen tapet med Tom på, så ska kanske ha det på en lite vägg med lite bilder och så? Sen ska jag handla en väska också! Jag skulle ju sätta fast det märket som jag fick nu! :D

jag är såå duktig på Tyska!! (jag har absolut Inte sökt på google translate!!)
Förlåt om jag har skrivit feol på tyska för jag tog från google translate och allt stämmer inte där.

Puss §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar