måndag 15 mars 2010

Bill, Sie haben schöne Augen






Hej igen :D

Asså gaassh,, har nån tänkt på hur Vackra ögon Bill har? Dom är UNDERBARA!
Många tycker säker att det är heel meningslöst att ha en blogg om BARA Tokio Hotel, men jag bryr mej faktiskt inte ett dugg! Jag ÄLSKAR Tokio Hotel, och det står jag för! Jag tycker dom är SKIT snygga och gör underbar musik!

Nu har jag gjort alla läxor, fast det var ett bra tag sen ja blev klar! HA-HA, det blev ingen träning för mej inte, hann inte!
Nu sitter jag och kollar lite sängar och bilder på Tom ;)
Ska få ny säng.. så måste kolla vilken ram jag ska ha. Men det är såå svårt att se vad som e fint på internet.

Iaf, skolan idag var SEEEG!! -.- Såå tråkigt och jobbigt faktiskt! Hände lxm inget, fast 1 inställd lektion och vi fick gå 30 min innan lektionen sluta! så liiite lyx kanske. :)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar