söndag 14 mars 2010

I'm back! ;)


Hejhej!

Har börjat blogga nu, der kommer bli en massa om Tokio Hotel (och när jag säger en massa om TH, så menar jag det värkligen) och mode och en massa bilder (förhoppningsvis) haha, iallafall... nu sitter jag hemma och gör ingent, vakna klockan 9 och sen så satt man heela morgonen och kolla på Tokio Hotel Tv. Ahh, fyy vad Tom ska vara snygg dåå? :O
Var på konseren i scandinavium, fyy faan vad det var bässt asså! Glömmer det aldrig! Älskade dom redan 3 år innan jag såg dom första gången, men jag bokstavligen ÄLSKAR dom nu.
Man blir typ helt besatt av dom. Glor , tänker och lyssnar ju hela tiden på dom!
Och är såå otrooligt avis på Kenza som tillochmed får träffa dom typ nästan hela tiden! (AVVIIIIS!!)

Vill ut och handla! Men allt är stängt nu. :/ har sett en SKIT snygg tjocktröja på SCHOCK.
ska se om jag hittar en bild på den. :D
Jag hitta gamla plancher på Tokio Hotel som jag tydligen hade sparat sen 2 år sedan tbx!!
Så nu Måste jag ju så klart sätta upp dom, så i veckan ska jag släpa ut mamma på ikea och handla massa ramar på jag kan sätta upp alla bilder :)
Men om jag tänker efter så finns det en himmla massa saker jag vill göra... Vill att mitt rum ska bli klart nu,nu,nuu!
Om nån undrar så har vi inte ens börjat att göra om, :D men det ska ske! Det kommer att bli en Tokio Hotel makeover ;D!
En massa massa Bill och en massa massa tom, och så klart ska Gustav och George oxå klä min vägg!:D

Orkar inte skriva mera nu,
Ska städa klart som jag skulle gjort i Fredags, HA-HA =)

Peace out, <3
Eller som linnea och johanna säger; fred ut! ahahha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar