fredag 19 mars 2010

Hemma :)

Nu sitter jag hemma hos Malin, Johannes och Ludwig! :)
Sluta skolan halv ett idag! :D och så sluta vi ett i går mee, så härligt att komma hem så tidigt.
Skolan var väl ganska okej :) hade kul med Linnea och Johanna och Celeste och Louise.

I kväll ska vi äta plättaaar :D wiihuuue!
Har blivigt lite friskare nu, sköönt!
Har någon tänkt på att jag har lyckats skriva flera rader utan att nämna Tokio Hotel?! , fast nu sket det ju sig hahaha.
Men nää, just nu ska jag inte skriva om Tokio Hotel, fast dom e BÄÄÄST! :D men iaf, idag tänkte jag skriva om mode! :) , i nästa inlägg! :D hahhaha , Det kommer bli lite sommar mode! :)
Och som sagt så uppskattas det med komentarer och om ni sprider och röstar, och sen så skulle jag kanske ha en frågestund på bloggen, som ingen läser..... *___*
Menmen, man kan inte få 10 000 unika besökare på en gång heller, ;) fast jag venne ens var man kollar statistiken!! :S

och nuuu, ska ja äta! såå vi ses (hörs) väl snart och då kommer det mer om mode dåå!
Küssen §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar