måndag 29 mars 2010

Sover meed älskii §




Sover med Nichole i daag :)
Först så vakna man klockan 11.
Sen så prata jag med Nikki och sen cykla jag till fotbollen, Nalle och Henke kom o kolla.
Sen åkte jag och Nikki hem, gjorde vi oss och åkte sen till konsum och handla lite..... "lite" godis och dricka o chiips :D
Seedan träffa man Nalle, Bazzel mus :D och Henke. Hade kul på lekplatsen, och så hitta vi en spade och sen så "råka" Nichole heeelt plötsligt av en sluump kasta typ halva sandlådan på Nael. (: Som inte alls blev sur. (a) '<3
Nu sitter vi o kollar på öööver roliga videos påe youtube och nu ska vi kolla på "The uninvited"
Va på IKEA i går och handla 2 ramar (:
Jag satt i 15 min och försökte få in skriven i tavlan som ja sa, ;$ och endå så fick jag inte upp dom förän i dag. Men bra blev det, nu ska jag bara hitta en TH tapet. Finns det ens?? :S
Ajaa,, nu ska jag äta för det har jag inte gjort sen i morse, hehe,

Hej så längee <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar