tisdag 13 april 2010

Ridning! :)




Heeij Hoppsaan :D
I dag varde Temadag, och fyyy vad mycke vi har skrattat idag!
Först kolla alla på några från 8:an som dansa magdans tror jag det var! och sen så var det en tjej som berätta sagor, hahah. och sen hade vi lektion i brottarsalen, ja självförsvar då.
Och det var nog det roligaste jag varigt med om!
Och Celeste kan vi tacka för det! :D:D
HAHAHAHA, kan värkligen inte låta bli att skratta nu när jag tänker på det! xD
Sen var det nån annan som berätta lite om alla religioner och så.
Sen så hade vi musik, och det var 2 killar från Sydafrika, tror jag :) som lärde oss att spela trummor,
Sen var dagen slut och jag och Celeste cykla till bageriet och handla Slush ice, men typiskt mej så hade jag tappat mina pengar, så där stod vi och kunde inte betala! :$ Fy vad pinsamt det var!
Fast sen när jag kom hem så hitta jag dom i min vante!
Men iaf, så skulle jag lägga ut bilder från igår, kommer!!
Ska snart rida, och sen driekt till fotbollen, :)
Jag skriver väl mer ikväll om jag hinner, måste plugga mer sen , provet är ju i morgon. Fast jag kan allt, men måste öva mer!

Hörs sen,
Puss&Kram §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar