måndag 12 april 2010

Pluggar meer ! hahahaha


Hejsan på er! <3
Här har jag pluggat över mycket! hahahaha.
Men jag lär mig , och nu så kan jag det snart! Bara några huvudstäder som jag glömmer och sen att kunna sätta ut länderna kan jag inte så bra!
Men lär mej snabbt så.... :/
I morgon blir det av till ikea och handla ramar, och sedan stressa till ridningen och sen stressa dubbelt så mycket för att kunna hinna till fotograferingen på fotbollen!
Jag undrar värkligen hur jag ska hinna med allt! Stressa och en massa saker att göra! Så lyder mitt liv just nu iaf! :)
Men men, snart är det ju Egypten som gäller och sen några veckor senare är det sommarlov! :D:D
Fast det känns inte som det! Det är lixom för intesoligt! :(
Har gjort ganska korta inlägg på sistonde, men ni fattar nog vrf! :)
Jag tog lite bilder innan, ska passa på att lägga upp dom efter jag har dushat, när man väl är igång! ;)
Ska fixa lite saker nu, fast först ska jag dusha, tur att jag iaf har tid med det! xD
haaha, hörs mer sen!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar