fredag 23 april 2010

Packar! :)

Hejssaan! :):)
Nu sitter jag och packar inför resan på Lördag natt! Samtidigt som jag har MAASSAAAA läxor jag ska göra så ja slipper det när jag är i Egypten. Det enda jag måste göra är att öva på engelskan och skriva dagbok när jag är på semester, men nu måste jag göra 5 sidor i matte, och 2 blad i SO och Tyska och en massa andra saker! jaja, det går väl ganska snabbt?! :S elr? ....
Igår blev jag klar med min TH-tavla!!:D:D
GUUUD vad nöjd jag blev, det var värkligen värt allt slit. För jobbigt, haha, det var det! :) men nu e det Klatt.!
Annars så har jag precis varit på Mobilia och handlat lite saker till resan, fast det blev bara ett par shorts, och en över fin kofta , lite klämmor, läppglans och... ja det var nog det! :D
Det är så mycket jag skulle vilja ta med mig. Kan ju inte ta med allt precis, :) Svårt! :D hehe =]
Om du bara fick ta med dig 3 saker när du skulle ut och resa, vad skulle det vara??:)
Skolan i dag var förövrigt rolig, igår gick allalektioner ööver snabbt, men idag tog det år! :)
Fast NO:n i dag var kul, fast med många äckliga lukter. Mådde så dåligt att jag var tvungen att gå ut ett tag! :$ ahaha! MEES :D
Det kommer inte bli några inlägg på ett tag nu, men kanske hinner blogga lite en sista gång imorn innan jag åker? :D
Men nu måste jag packa och göra alla uppgifter! :D

Puss&Kram
Och fyyyy vad härligt jag ska ha det när alla går i skolan i trista kalla och mörka Sverige! :D haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar