lördag 17 april 2010

Lördags mys! :)

Heej! :)
Idag har det inte hänt mycket, men fick min säng idag! Den är riktigt stor! :D
Skolan i Fredags var över ball!
Svenskan var inställd så istället skulle vi gå till sibbarp och kolla om vi såg några måln från vulkanen som har haft utbrott. Fast vi såg inget! :)
Vi hade kul och Louise och jag och Isabella tog massa bilder och lyssna på musik och dansa och sjöng! hahaha, alla som såg oss tror nog att det är något fel på oss! :S
Ska spela match i morgon, i klågerup mot klågerup! :D
Hoppas det går bättre än förra matchen,, :/

Sen så kom mina kläder i går!! WIIII! över kul, allt passade bra ( överrasknign) KUL!! :D
Snart ska vi åka till Egypten! Fy vad skönt, behöver värkligen lite semester nu!!
Snart klar med min TH-tavla :) det blir värkligen bra, guud vad jag ÄLSKAR DOM!! <3<3<3<3<3<3

skriver mer efter matchen!
Puss&Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar